The Last Day in Dublin.

Tjaa!

Sitter på ett internetcafé nära mitt hem och fördriver tiden lite. Arsenal spelar mot Liverpool klockan 4, så det tänkte jag se på. Tänkte spatsera lite i Dublin för sista gången innan dess. Sen går jag på bio för sista gången här och avslutar kvällen med några pints med Monika, min polska granne.  Så ser min sista dag ut i Dublin.

I Fredags var jag ute på Going Away party på 4 Dame Lane i city. Bra tryck och kul. Kanske inte min roligaste kväll ute men det var kul att träffa alla Aidans polare en sista gång. Alla på jobbet sa hej då under dagen och det verkade som alla hade varit nöjda med min insats där. Jag fick en halsduk och mössa med irlandsrugbylogga på. Kan vara bra att han när jag ska ta rugby till Sverige, nu när jag kommer hem. Hehe.

Lördagen spenderades i samma anda som idag ska göras. Träffade Daniel och Martin på Wool Shed.  Såg på både Man United matchen och Chelsea matchen samtidigt på 2 storskärmar bredvid varandra. Haha. Efter matcherna bio och sen middag på en pizzeria i Temple Bar. Avslutade kvällen med några pints på en pub.

Imorgon åker jag alltså hem. Landar vid 2 tiden. Ska bli skönt att åka hem. Jag skriver ett sista blogginlägg om några dagar om mina fem månader på den gröna ön. En avsltning så att säga. Annars så hörs vi när jag kommer hem så tar vi en lunch eller en öl. Ha det bra och simma lugnt!

Slán. 

Etiketter:

Kommentera

