Bank Holiday Clubbing.

Tjena Tjena Tjena.

Panik! Nu på söndag (5e Augusti) är det bank holiday här i Dublin. Vilket betyder att man är ledig från jobbet på måndag, vilket också betyder att klubbarna satsar hårt på söndagsfesten. Känn bara på denna line-up runt om i Dublin.

TOCADISCO på Spirit. Tocadisco är en av den bästa remixaren i världen enligt mig, och många med mig. Han har även släppt flera egenproducerade singlar och släpper eget album senare i 2007. Garanterat sinnesröj.

HED KANDI på TriPod. Hed Kandi är en av världens största DJ kollektiv och skivbolag. Lite som Ministry of Sound, som säkert de flesta har hört talas om. DJs i världsklass och grym musik är garanterat.

UFFIE på Rogue. Den starkast lysande up and coming stjärnan på Electro/Electronic himlen. Med hits som Pop the Glock och Hot Chick samt gästinhopp på Justice album Cross så är hon nog en av mina absoluta favoritartister nu. Även hon släpper album snart.

Så ni fattar ju att detta inte är ett lätt val. Det lutar åt UFFIE för att sen gå och se TOCADISCO, då Toca troligtvis spelar fram till 5 och Uffie kanske går på 12 och är klar runt 1-2. Fast att välja är ju inte det största problemet, utan det är att jag itne har någon att gå med. Jag har inte träffat någon här som gillar house, förutom Aidan på mitt jobb, men han ska åka och campa i Kerry. Tydligen så åker typ alla iväg på en Bank Holiday. Gå ut själv är ju sjukt, kanske kan lura med mig Camille, om jag inte säger vad för musik det kommer vara?

Anyway, vi får se hur det går.

Slán

4 svar to “Bank Holiday Clubbing.”

  1. Sandberg Says:

    Haha. Du har väl inga problem med att gå ut själv? Kör på Tocadisco. Annars kör Fancy Sandy på Bliss i helgen. Hej hej!

  2. sofia Says:

    ..nästan så det skulle kunna laööas ett i-lands problem lilla du..
    puss!

  3. Sandberg Says:

    Nu vill vi veta vad som hände på Bank Holiday Clubbing!

  4. greek villa rentals Says:

    Your style is so unique in comparison to other folks I’ve read stuff from.
    Thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I’ll just bookmark
    this page.

Kommentera

